This blog post has moved to mozanunal.com

You should be redirected shortly, alternatively please click the following link

All Terrain Rover Version1.00
 Herkese Merhabalar,
           Bugünkü yazımda, uzun süreli bir geliştirme düşündüğüm All Terrain Rover projemin ilk denemesini sizlerle paylaşıyorum. Bu isim için oldukça basit bir başlangıç oldu tabi ama malzemelerim gelene kadar bir deneme yapayım diyerek yola çıktım ve ortaya çıkan sonuç beni bile şaşırttı. Robotumun şimdilik hiç bir kontrolü yok sadece pili takıp bırakıyorum. ATR'nin gövdesi hafif ve dayanıklı olması için karbon bir plakadan yapıldı. Ayakları ataç ve silikondan yapıldı bu sayede esnek ve maksimum sürtünmeyi sağlıyor. Motor olarak 2 adet, 360 derece dönmesi için modifiye edilmiş servo (1.8kg*cm torklu) kullanıldı.Yüksek tork tırmanma olayının artırmasını sağladı. ATR' yi bir kaç farklı zeminlerde ve engellerle denedim. Sonuçlarla alakalı video ve ATR'nin resimleri aşağıdadır.


 








Etiketler: , ,